2015/09/29

280915



Szkoła od samego początku daje popalić, ale mimo wszystko pierwszy miesiąc zleciał dość szybko. Być może dlatego, że był przepełniony masą obowiązków, dużo się działo. Dokładnie kilka dni temu wyszedł nowy numer naszego magazynu TRIVIS/click, w którym możecie zobaczyć mój pierwszy artykuł i wiele innych ciekawych rzeczy.:) Zapraszam do śledzenia nas na bieżąco, nowy numer szykuje się naprawdę świetny! Ostatnio udało mi się też nagrać coś nowego na mój kanał, z czego również jestem bardzo zadowolona. Cieszę się, że Was nie zaniedbuje, oby tak dalej. :) Oceniajcie nowy filmik, komentujcie i oczywiście subskrybujcie, jeśli się podoba! To dodaje motywacji. :)



FBemailTwitterlinklinklink

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle prześliczne zdjęcia i cudna stylizacja!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze zajrzec do magazynu!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja zdecydowanie w moim klimacie. Bardzo mi sie podoba, szczególnie czapka. Pozdrawiam i obserwuje :)
    http://magdalenabednarzewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny codzienny zestaw i cudowne zdjecia !
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też szkoła ostatnio daje popalić!
    Zdjęcia są przecudowne, jedno leci na mojego tumblra! Genialne ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Tutaj autorka zdjęć :) jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany sesją w okolicy Katowic, zapraszam do kontaktu mailowego youneedoxygen@hotmail.com - a więcej zdjęć można zobaczyć tutaj - http://www.maxmodels.pl/fotograf-youneedoxygen.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, na luzie :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look<3
    Spodnie, kaszkiet i buty są genialne:)

    www.justcleo.pl/2015/09/black-lace-dress-for-date.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie stylówki, świetny blog - obserwuję :)
    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam Twoje filmiki, świetnie montujesz :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Super tak na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też szkoła daje popalić, ale tak jak mówisz ten miesiąc zleciał szybko :D Jeszcze tylko 9 xD
    Świetnie wyglądasz, super outfit ;))
    Genialnie zmontowany filmik!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby zwyczajny zestaw, ale ma coś w sobie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, bardziej taka luźna, podoba mi sie ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń