2015/09/01

BAE



Właściwie to nie wiem co powiedzieć. Obecne wakacje były bardzo udane pomimo tego, że spędziłam je na miejscu. Strasznie szybko mi to zleciało, ale chyba powtarzałam to już z milion razy. Nie ukrywam, że ten rok będzie bardzo pracowity i mam nadzieję, że również tutaj będę aktywna tak jak dotychczas. Dopiero podczas tych wakacji moja działalność na blogspocie i innych social media się rozwinęła, co daje mi dodatkową motywację do pracy, dzięki wielkie, że jest Was coraz więcej! :) Mam też nowy filmik. Co prawda nie jest to lookbook BTS o którym wspominałam. Niestety nie wyrobiłabym się w czasie. Może coś skombinuję w trakcie roku szkolnego. Miłego oglądania!:)

  

  ASK ME
FBemailTwitterlinklinklink

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam allblack <3

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, wyglądasz prześlicznie! :) Nie mogę napatrzeć się jak te okulary do ciebie pasuję - cudnie :) Masz ode mnie suba i czekam na więcej filmików. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz te szorty. Życzę powodzenia w szkole, ale i w dalszym rozwijaniu sie w sferze blogowej :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia! Masz super figure. Sliczne okulary.

    Moze wpadniesz do mniemój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia i świetny zestaw :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja!:) o spodenkach nie wspomnę, haha. :D (boskie) zapraszam: marta-martaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. idealna stylizacja,w każdym aspekcie,muszę przyznać,że najlepsza jaką dziś widziałam na blogach :)
    obserwuję :)


    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam nadzieję, że ten rok szkolny szybko zleci :D
    Świetnie wyglądasz! Genialne spodenki :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodnie <3
    super outfit :3
    zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje szybko minęły, więc mam nadzieje , że rok szkolny również tak szybko miną.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejk, ta szminka dodaje tyle uroku i tajemniczości ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne spodenki

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, wyglądasz w niej prześlicznie :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń