2015/10/03

CHANGES



Znów klasycznie, tyle że całość dopełnia torebka. Od pewnego czasu poszukiwałam jakiejś fajnej torby, która równie dobrze posłuży mi czasem do szkoły i myślę, że znalazłam. Jakość jest świetna, natomiast wszystko byłoby super, gdyby była nieco większa. Przy zamówieniu byłam strasznie ciekawa kolczyków, które przedstawione są na zdjęciu. Uważam, że bardzo dobrze się prezentują!:) Mam pomysł na więcej ozdobień, więc mam nadzieję, że wkrótce go zrealizuję.:)

FBemailTwitterlinklinklink

23 komentarze:

  1. Wszystko wygląda ślicznie! *-*
    Torbą jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczna torebka! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia, piękna torba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, torebka super! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, masz bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie proste zestawy! wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię poziome paski, uwazam, ze wcale tak mocno nie pogrubiaja ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest właśnie genialna, fajnie dopełnia look :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba idealnie wszystko dopełnia, stylizacja prosta, a prześliczna! :)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto a pięknie czyli to co lubie najbardziej <3

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz taką śliczną biżuterię ♥
    Super bluzeczka !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje stylizacje! Kocham kolor czarny i biały więc wszystko mi się bardzo podoba. Torebka jest cudowna.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest połączone idealnie,bardzo ładnie sie komponuje wszystko z soba :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja i oryginalny sposob przedstawienia :* takich zdjec jeszcze nie widzialam! :)

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki naprawdę świetnie się prezentują, cała stylizacja mnie urzekła:)
    Obserwuję!


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolczyk i oryginalna obróbka <3

    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torebka! Również lubię zestawy czarno białe :)

    OdpowiedzUsuń