2016/03/03

INSTABOOK

Jeśli śledzicie mojego snapchata bądź instagrama, pewnie wiecie już o co chodzi. Ostatnio otrzymałam dość ciekawy prezent ze strony http://printu.pl/instabook/?utm_source=instabook.pl&utm_term=instabook, a mianowicie Instabook, który sama zaprojektowałam. Chciałabym opowiedzieć Wam o tym co nieco, więc bez zbędnego przedłużania -zaczynam. :)
Na czym to polega?
Możecie stworzyć swój własny album, korzystając ze swoich zdjęć z instagrama i nie tylko. Powyżej wymieniona strona przekierowuje Was do edycji. W zależności od chęci, możecie wybrać sobie grubość okładki, rozmiar i ilość stron jakich chcecie, aby Wasz Instabook posiadał. Uważam, że cały zamysł jest świetny, patrząc na moją książkę, która przedstawia się naprawdę super.  Służy nie tylko jako pamiątka, ale również może okazać się bardzo dobrym pomysłem na prezent, zwłaszcza dla bliskiej Wam osoby, kiedy chcecie podarować jej coś bardziej spersonalizowanego. :)

Bardzo się cieszę, że miałam możliwość stworzenia takiego właśnie albumu i dodatkowo z całego serca mogę Wam go polecić! Ponadto, razem z http://printu.pl/instabook/?utm_source=instabook.pl&utm_term=instabook przygotowaliśmy dla moich czytelników kod rabatowy, który możecie otrzymać po wejściu w ten link >kod< i zyskać 15% zniżki na każdy Instabook! 

25 komentarzy:

  1. oo ciekawe !! emotikony świetne hehe :D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki album to super sprawa :) Szczególnie jak ktoś traktuje instagram jak swój "zdjęciowy pamiętnik" :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta książeczka, ale moim zdaniem bardziej nadaje się na prezent dla jakiejś bliskiej osoby :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka! Jestem wielką fanką tego typu albumów :) Sama ostatnio stworzyłam coś podobnego, tyle, że jest to typowa fotoksiążka z podróży, która była prezentem walentynkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album, koniecznie taki muszę zamówić :)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny album! Chciałabym taki! :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super album :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki instabook to świetna sprawa! Bardzo podoba mi się pomysł!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten instabook! Śliczne paznokcie :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki instabook jest idealny na prezent! Cudowne zdjęcia x

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę bardzo fajna rzecz! Może kiedyś się skuszę ;)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym całym Instabook'iem.
    Zgadzam się, że może to być prezent :D
    Świetne paznokcie :)


    Zapraszam ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Instabook to super sprawa, chyba zakupię sobie taki na urodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. o super miec takie cos :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz genialne paznokcie! Baaardzo mi się podobają ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta książeczka :D
    Pozdrawiam, miniimaliistka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sprawa! Zawsze podobały mi się te albumiki:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze o tym słyszę i sądzę, że to super sprawa :) Pozdrawiam
    Wpadłabyś? blondynetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia do tego instabook'a wybrałaś :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super! Chyba znalazłam idealny prezent dla mojej przyjaciółki :D
    Chętnie skorzystam z kodu rabatowego :3
    Cudowne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Już słyszałam o Instabook'u i myślę, że to całkiem fajna sprawa.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł na np. prezent :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się! Świetny pomysł na prezent. Może przy najbliższej okazji skorzystam z pomysłu.

    http://doffre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń