2015/10/16

SO HIGH

COAT-NEWDRESS | JEANS-BERSHKA | SUNGLASSES-DIVERSE

Ostatnio zdjęcia kompletnie nie wychodzą i mimo że chcę, to po prostu nie mam jak nadrobić wszystkiego, dlatego też ratuję się sesją, którą właśnie trzymałam na taką okazję. Również jedna z moich ulubionych! Trzymam kciuki za pogodę w ten weekend. Mam nadzieje, że będzie mi sprzyjać, abym miała co nieco w zanadrzu na jakże przepełniony obowiązkami tydzień heh. Dziękuję wszystkim za głosy w konkursie ddob! Przede mną kolejny etap, w którym to Wy decydujecie, kto zostanie twarzą nowej kolekcji We Peace It. Wystarczy zalogować się przez Instagram i kliknąć strzałkę w górę przy moim zdjęciu CLICK. Liczę na Wasze głosy!


FBemailTwitterlinklinklink

31 komentarzy:

  1. Też ostatnio moje zdjęcia kompletnie nie wychodzą. Po pierwsze brak ładnej pogody a po drugie brak osoby która mogłaby mi te zdjęcia zrobić.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia śliczne :) Ja też trzymam kciuki za pogodę w ten weekend!
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ty jesteś śliczna! <3 Oddaj mi swoją urodę!
    http://shyxhg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja faktycznie genialne, niesamowite zdjęcia *.*
    Gratuluję przejścia do następnego etapu :D Już klikam!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że sesja na tle NOSPR:) Przepięknie wyszło!♥ Tez bym chciała, żeby sie wypogodziła istniejąca aura, ale jak na razie deszcze deszcz i jeszcze raz deszcz. Śliczne spodnie:) Udana sesja jak najbardziej podoba mi się:)

    http://kolorystyczna-dusza.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, extra jest to wdzianko :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i świetne zdjęcia
    Tvsiaa.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście śliczna sesja! :) Również mam nadzieję, że pogoda będzie lepsza. :)

    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna narzutka, świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia. Jestes bardzo ładna.

    Zaprasza do mnie
    enjy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pogoda w weekend jeszcze gorsza niz w tygodniu, nad czym strasznie ubolewam.
    Świetne zdjecia!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sweterek. Ogólnie zestaw świetny. :) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio pogoda płata figle wszystkim blogerom, chcącym zrobić fajne zdjęcia, niestety :c
    Cudownie wyglądasz!
    Zaraz zabieram się za głosowanie!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna narzutka, piękne zdjęcia, obserwuję :*
    Pozdrawiam Mój blog- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczny blog! Stylazacja jest świetnia! :)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też ostatnio kiepsko ze zdjęciami :c
    Te są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś, ciekawy blog, bardzo inspirujący :)
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Twoje zdjęcia i stylizacje! :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał! Wyglądasz naprawde fantastycznie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Estra sweterek :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czemu masz tak szaleńczo genialne wyczucie stylu? :o

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit! Uwielbiam takie długie swetry lub płaszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezbyt podobaja mi sie az tak długie swetry,ale reszta jest spoko:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń