2018/01/13

STH NEW







DASZEK - TIGER | SPODNIE - PULL&BEAR | BUTY - BERSHKA | SZMINKA - NYX

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo cieszę się na powrót tutaj. Mam nadzieję, że już na stałe. Blog prześladował mnie od jakiegoś czasu, obiecałam sobie wrócić i jednocześnie wstawiać więcej kreatywnych sesji. Może i z czasem nie miałam problemów, tak z motywacją i organizacją było już gorzej. Nowy rok, nowa ja. Ile razy już słyszeliście to zdanie? Zdecydowanie nadto. Jednak w moim przypadku nowy rok był idealną okazją to tego, aby wrócić do starych nawyków (bo przecież jeszcze rok temu bez problemu dawałam sobie radę z blogiem). Co jak co, dużo się zmieniło, zmienił się również mój styl. W końcu trzeba iść do przodu. Mam nadzieję, że delikatne poprawki w wyglądzie strony przypadły Wam do gustu i że zobaczymy się już niebawem w następnej notce.

  Od wczoraj na instagramie możecie mnie również spotkać pod ww nazwą. Rozpoczynam, a raczej kontynuuję swoją zabawę z makijażem. Wszystkie prace będziecie mogli zobaczyć właśnie tam. :)

10 komentarzy:

  1. O matkoo!! Ale się cieszę, że w końcu wróciłaś <333

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Karol zrobił cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie znów Cię widzieć.

    ~~~~~~ Zapraszam do siebie ~~~~~~
    Miłej niedzieli, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie wyszły Ci te zdjęcia. Jak z okładki magazynu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle rewelacja! Idealne na okładkę do jakiegoś magazynu :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że znowu tu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,mega zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    https://0xsandrax0.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń