2017/10/16

LIGHT








COAT-SHEIN | HOODIE/CLICK | JEANS//BOOTS-BERSHKA
Na moim blogu jest coraz bardziej klimatycznie, mam nadzieję, że ta zmiana Wam się podoba. W roku szkolnym w kwestii stylu szczególnie cenię sobie wygodę, stąd też moje stylizacje, jak widzicie, są typowo codzienne, co może być dużym plusem dla tych, którzy chcą zaczerpnąć inspiracji, nie mając pomysłu na to co jutro na siebie włożyć. Tej jesieni moja szafa obfituje w bluzy - najprościej, najcieplej. Pewnie będzie ich tu dużo. Jedna z nich jest z Zaful. Dwie cechy mnie do niej przekonały: jeden z moich ulubionych kolorów oraz prosty, a zarazem niebanalny wygląd. Na pewno znajdziecie tam coś dla siebie, wybór jest ogromny, ciężko było mi zdecydować. :)

21 komentarzy:

  1. Jaki świetny klimat miejsca, w którym zdjęcia były robione!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No... podobasz mi się. Ambitnie! Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Również uwielbiam bluzy, ta Twoja bardzo przypadła mi do gustu. Zdjęcia są przepiękne, w szczególności te z cotton ballsami w tle, magiczne :)
    zapraszam w wolnej chwili: http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna stylizacja, taka delikatna a zarazem kobieca! Super gust <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde swietnie wygladasz. Stylizacja mega mi sie podoba ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Zdjęcia zresztą również ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te Twoje zwykłe, codzienne stylizacje. :)
    Fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia, więc bardzo mi się podoba, że jest ich u Ciebie co raz więcej. Te kolory cieszą oko :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. MAsz bardzo ładne włosy :))

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu Chryste kocham każdą Twoją sesję. Klimatyczność jest rewelacyjna ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz :) Lubię właśnie takie klimaty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych zdjęciach!
    I to niebo <3
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie robiłaś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń