2017/07/12

PINK LEMONADE







Wreszcie dzielę się z Wami nowymi cudeńkami. Moim zdaniem wyszły świetnie. Uważam, że zrobiliśmy bardzo dobrą robotę. Mogły pojawić się tu trochę wcześniej, ale czekałam na dzień w którym dodam tutaj coś więcej oprócz samych zdjęć. Ostatnio dopadł mnie totalny brak weny na pisanie, być może dlatego, że większość swojego czasu poświęcam jednak Youtubowi, nie zapominając oczywiście też o blogu. Chociaż i tak koniec końców będzie taki, że poświęcę tę stronkę tylko i wyłącznie na sesje. :) Wraz z początkiem wakacji zabrałam się za nadrabianie wszystkiego, tak, aby na bieżąco być tutaj z Wami, nawet kiedy będę na wyjeździe, który szykuje się niedługo. Dajcie znać, co sądzicie o zdjęciach. :) 
 CAP-TIGER | BODY/NO NAME | JEANS-PULL&BEAR | BLACK CONVERSE

15 komentarzy:

  1. Świetne są te zdjęcia! :)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten daszek jest cudowny. W moim stylu bardzo! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia prześliczne! Ta czapka dodaje oryginalności stylizacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość odważna bluzka, ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwawsze wielkie ŁaŁ za zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś piękna :) Nie mogę przestać się gapić. Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten daszek :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look :) i mam taką koszulkę jak Ty body, super mi się ją nosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że ci się podobają bo wyszły świetnie! :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so pretty in the outfit. Your pictures are very good.
    Zaful Coupons

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten daszek jest cudowny, a zdjęcia typowo wakacyjne - super! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń