2017/06/03

BACK








 Ostatnio polubiłam się z niebieskimi koszulami, motywami kwiatów i białymi spodniami. Tak mi się spodobało, że od razu postanowiłam zaopatrzyć się jeszcze w kilka innych rzeczy tego typu na lato. I różowymi włosami! Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie, czy Youtubie, pewnie już się z nimi obyli, ale na blogu to nowość. Bardzo dobrze czuję się w takim kolorze, jedna z najlepszych zmian. :) Torebka, która jest tu chyba od początków bloga, jak widzicie, świetnie wkomponowała się w stylizację. Uważam, że każda dziewczyna powinna mieć chociaż jedną, małą czarną, która będzie pasować do wszystkiego. Nie wiem czy nadal włada mną minimalizm. Właściwie, od czasu ostatnich wakacji w mojej szafie pojawia się coraz więcej i więcej kolorów. O wiele lepiej mi w takim wydaniu, a stonowane odcienie po prostu przestały mi wystarczać. Idzie lato, więc pora na eksperymenty. :) 

 A jeśli też chcecie urozmaicić swoją szafę w piękne kwieciste wzory, to Zaful oferuje promocję na wzorzyste sukienki, sprawdźcie: Zaful floral Midi Dress Summer Promotion 2017 << 


GLASSES/CLICK | SHIRT - NO NAME |  JEANS - LOVELYWHOLESALE | SHOES - ZARA 

13 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji!
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna:) Pięknie wyglądasz na zdjęciach. Różowe włosy bardzo Ci pasują. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Chyba powinnam pomyśleć nad zakupem klasycznych białych spodni, bo mega spodobało mi się kolorystyczne zestawienie ich z pasiastą koszulą!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że znów tu jesteś! Fajnie wyglądasz! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta bluzeczka, podobają mi się te drobne paski i haft ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja. Koszula jest wspaniala. Wszystko wyglada swietnie:) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zakochałam się w niebieskich koszulach z motywem kwiecistym, świetnie wyglądasz w takim połączeniu! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna stylizacja! wyglądasz bardzo kobieco <3
    zapraszam na mojego bloga :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a w tych włosach wyglądasz zjawiskowo! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń