2017/06/25

ANGEL NO ANGEL



fot. K. Tułak
HOODIE/CLICK // JEANS-BERSHKA // GLASSES-FIRMOO
Szereg nowych sesji rozpoczęłam od jednej z tych, których zapowiedzi powoli zdradzam Wam w social mediach. Dotąd to moje ulubione! :) Mega mi się podobają i mam nadzieję, że Wam również. Oficjalnie rozpoczęłam upragnione wakacje. Bardzo mi tego brakowało. Zaczynam działać w internecie, chciałabym aktualizować posty bardzo często, być z Wami na bieżąco. W tym tygodniu, poświęciłam 3 dni, na uzupełnienie braków na stronie. Obecnie czekam na efekty, którymi będę się tutaj dzielić. Nie mogę się doczekać. :) Ostatnio w większości przemawia do mnie typowy styl streetwear. Będzie go więcej. Stay tuned.

24 komentarze:

  1. Naprawdę świetny wpis jak i cała Twoja stylizacja! :) Czytam Twojego bloga,oglądam Cię od dłuższego czasu na snapie i jesteś naprawdę bardzo pozytywną osobą,która mnie inspiruje! Trzymaj tak dalej :) Zapraszam do mnie,gdzie niedawno zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem. Chętnie usłyszę Twojej opinii :)
    http://livestrue.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na te cudowne zdjęcia! Pasuje ci róż na włosach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zdjęcia <3

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś piękna na tych zdjęciach. Przewijam je cały czas i nie mogę przestać się zachwycać :D Bardzo Ci pasuje ten kolor włosów :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz!♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i świetna stylizacja! Uwielbiam taki styl ubierania

    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się twój kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz <3
    W takim razie czekam na kolejne sesje :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) Kolor włosów i styl bardzo na TAK! Życzę miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylow. Udaneych zycze wackaji i owocnych w sukcesy! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie stylizacje! Twoje włosy są cudowne :) Ja na swoje wakacje muszę poczekać do września. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są przepiękne, wyglądasz fantastycznie! Życzę udanych wakacji :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż powala. Na prawdę. Zdjęcia bardzo mi się podobają i muszę przyznać, że super wyglądasz w okularach! Streetwear również do mnie przemówił.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam małą zapowiedź sesji na ig oraz fp i byłam ciekawa reszty zdjęć. Efekty są jeszcze lepsze, niż sobie wyobrażałam! Świetna sesja. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia i stylizacja:) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na kolejne posty i sesje :)
    Świetna stylizacja!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są świetne, więc niecierpliwie czekam na więcej!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są serio mega! Udanych wakacji!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczna jesteś <3 Zdjęcia bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są naprawdę genialne! Świetnie wyglądasz
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. You are looking so pretty in this shoot
    Regards .

    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jezu te zdjęcia są cudowne..
    http://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń