2016/10/14

DRESSLILY HALLOWEEN


Mimo ostatnich dni, które nie należały do tych najlepszych i najpogodniejszych, powoli nabieram tempa i zabieram się za organizację. A propo organizacji, zapraszam Was do przejrzenia mojego szkolnego TUMBLR, dzięki któremu możecie nabrać motywacji.:) Myślę, że wkrótce podziałam z filmikami, o których tak wspominam. Zastanawiam się również nad powrotem do postów tematycznych, chociaż w małym stopniu, dla urozmaicenia, choćby dlatego, że w roku szkolnym po prostu nic ciekawego się u mnie nie dzieje, a wpisy z samymi stylizacjami po jakimś czasie są do znudzenia. Mam zamiar wprowadzić parę zmian, jednak czekam na dłuższą przerwę od szkoły, bo weekend to dla mnie zdecydowanie za mało. A jeśli jesteście ciekawi tego, co się u mnie dzieje, oczywiście możecie śledzić mnie na snapchacie - KARINAMUCHABLOG.

Jak wiecie, zbliża się Halloween - święto obchodzone nie przez wszystkich, jednak jeśli chodzi o mnie, jestem totalną zwolenniczką, nie mówiąc tu już o przepysznych przekąskach i tej masie dekoracji, jaką mają nam z tej okazji do zaoferowania różne sklepy

Z tej okazji, wspólnie z Dresslily, chciałabym podzielić się z Wami mega promocją oraz konkursem, który trwa do 18 października, tak więc czasu jest bardzo mało, a zasady są naprawdę banalne! Macie okazję wygrać bon o wartości 100$ do wydania na stronie Dresslily, więc wydaję mi się, że warto! :)



WARUNKI:
*udostępnij mój post informujący o konkursie na conajmniej dwóch swoich kontach społecznościowych (Twitter, Facebook, Lookbook, Instagram itp.) - im więcej udostępnień, tym większa szansa na wygraną :)
* wyślij linki z kont społecznościowych, na których opublikowałaś/łeś post na blog@dresslily.com przed 18.10.16

Od 19 do 23 października, zostanie wylosowanych 15 zwycięzców, powodzenia!

HOODIE-WE PEACE IT APPAREL | JEANS-PULL&BEAR | CHOKER-STRADIVARIUS
fot. P. Zaporowska

24 komentarze:

  1. Bardzo ładna bluza. Ostatnio blady róż bardzo przypadł mi do gustu :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz ;)
    Myślę, że posty tematyczne na twoim blogu to dobry pomysł i z niecierpliwością na nie czekam ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza :) Włoski bardzo ładnie Ci się układają, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post jesienny :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie wyglądasz, bardzo fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zaskakujesz mnie swoją obróbką zdjęć. Naprawdę super!
    Keep your distance..

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Ja tak samo jak Ty jestem zwolenniczką Halloween. Już się nie mogę doczekać 31 października :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluza i mega fajna sesja ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/10/memories-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez chookera i spetuma byłoby nudno, jednak właśnie tym przełamałaś całą stylizację i wygląda ona naprawdę świetnie!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz kochana! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie obchodzę tego święta bo nie jest to polskie święto

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Bardzo podoba mi się bluza ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowne zdjęcia ! Pięknie wyglądasz no i brawa dla fotografa <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie Twoja bluza! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ta bluza jest po prostu fantastyczna ♥
    Cudowne zdjęcia ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz genialne włosy i uwielbiam twój typ urody, już wchodzę na tumblr, bo potrzeba mi motywacji. Pozdrawiam :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Ostatnio zakochałam się w tego typu bluzach <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń