2015/07/25

MY FACE CARE


Dziś piszę post trochę z innej półki. Nigdy czegoś takiego tutaj nie było, a nawet jeśli to dawno i nie prawda. :) Przyznam, że sama nie nakłoniłabym się do tego typu notki, tak jak już wspominałam, dostałam zapytanie o pielęgnację mojej twarzy, więc jeśli post ma komuś pomóc, to chętnie doradzę. Ogólnie moja cera zalicza się do tych tłustych/mieszanych i trądzikowych oczywiście. Serio przetestowałam już masę kosmetyków, toników, żeli i innych bzdetów. Aktualnie stawiam na naturalne produkty w miarę możliwości. Moja pielęgnacja nie jest zbytnio skomplikowana, wcześniej stosowałam o wiele więcej produktów, teraz ograniczam się do minimum. Przedstawiam niżej to. co stosuję na codzień. :)

Od producenta: Delikatny żel myjący przeznaczony dla cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Zawiera ekstrakty z wierzby białej i lnu oraz kwas salicylowy o działaniu ściągającym, przeciwzapalnym i redukującym ilość zanieczyszczeń skóry. PORE REDUCTYL normalizując pracę gruczołów łojowych zmniejsza ilość sebum i widoczność porów. Żel dokładnie oczyszcza skórę i przygotowuje do dalszych etapów zabiegu.


Żel do mycia twarzy, to rzecz według mnie niezbędna, zwłaszcza dla cery ze zmianami trądzikowymi. Stosuję około miesiąca, rano i wieczorem. Czasem w ciągu dnia. Na razie sprawuje się dobrze. Czuję, że cera jest oczyszczona i miękka. Do tego ma ładny zapach!:)


Od producenta: Krem normalizująco-matujący przeznaczony do profesjonalnej pielęgnacji cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Zawiera opatentowany SYTENOL A, o kompleksowym działaniu przeciwtrądzikowym, normalizującym i likwidującym niedoskonałości. 


Kolejną rzeczą jest krem normalizujący, również z tej samej firmy. Nakładam go zazwyczaj na oczyszczoną twarz. Faktycznie zapobiega występowaniu wyprysków, bardzo fajnie wygładza, dlatego oba produkty z Clareny mogę Wam polecić. :)


Od producenta: Krem na bazie 10% kwasu migdałowego inspirowany peelingami dermatologicznymi skutecznie redukuje istniejące niedoskonałości, reguluje wydzielanie sebum oraz wygładza skórę. Kwas migdałowy złuszcza martwe komórki naskórka, odblokowuje i oczyszcza pory, które znacząco ulegają zwężeniu. Łagodzi zmiany trądzikowe i przyspiesza proces regeneracji naskórka. Redukuje ryzyko występowania blizn potrądzikowych i przebarwień skóry. Wysokie stężenie kwasu wspomaga rozjaśnianie istniejących przebarwień potrądzikowych. W połączeniu z proteinami ze słodkich migdałów krem zapobiega oznakom starzenia, wygładza i wyrównuję strukturę skóry.


Krem z kwasem migdałowym stosuję ponad tydzień i dla mnie to wystarczający czas, aby stwierdzić, że nie jest on dla mnie. Dopiero po zakupie postanowiłam poczytać opinie na temat tego kremu, jednak nie były one zadowalające. W moim przypadku również się nie sprawdził. Mimo wyleczonego trądziku, wysyp po nim się nasila. Powinien wysuszać, a moja skóra staje się jeszcze bardziej tłusta niż była. Jeszcze jakiś czas temu byłam pewna, że będę mogła Wam go polecić, jak na razie jest pod znakiem zapytania. Może podejmę z nim drugą próbę. :)


Jeśli chodzi o kosmetyki, to na tym skończę. Mam okazję jeszcze przedstawić Wam nowe pędzle, które miałam możliwość zamówić ze strony Newdress. Szczerze to nie mam pojęcia, czy są to oryginalne Real Techniques, natomiast wszystkie metki oraz opakowania na to wskazują. Są zdecydowanie lepsze od moich poprzednich pędzli z Sheinside, które gdzieś wcześniej przedstawiałam. W jednym etui mieszczą się pędzelki do oczu, drugie jest bardziej uniwersalne.


Dobrałam do tego również gąbkę do podkładu, jak dla mnie nijaka, mam wrażenie, że zamiast nakładać, wyciera podkład, mimo wcześniejszego zamaczania w wodzie.

  3 PCS Makeup Brush/CLICK | Brushes Set With Case/CLICK | Soft Sponge face Cleaner/CLICK

Niedawno odezwali się do mnie z Dresslink, dlatego postanowiłam wybrać rzeczy, które chętnie bym wypróbowała z kategorii pielęgnacji. Koniecznie kliknijcie w linki te na górze jak i poniżej!:)

MASK ACNE/click | WASH FACE BRUSH/click | REMOVER CLEANER/click


Jeśli macie jakieś pytania zapraszam do moich social media i ask/click

FBemailTwitterlinklinklink

19 komentarzy:

  1. Również używam produktów z clareny ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przerobiłaś to 2, czy 3 zdjęcie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię nakładac podkładu taką zwykłą jajeczkowatą gąbeczką :/
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kremy z kwasami to mogę Ci polecić krem Qcera. Obecnie go stosuję (przepisała mi go pani dermatolog) i jestem bardzo zadowolona. Polecam również pastę z Ziaji do mycia twarzy :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj nakładam podkład palcami albo pędzlem! Świetny post! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam żadnych kosmetyków których ty używasz. Ale strasznie chciałabym mieć te pędzelki. ;-) i gąbeczkę ponieważ ja zawsze nakładam podkład gąbeczką. Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w ogóle nie używam kosmetyków pielęgnacyjnych dla cery, ale chyba zacznę używać! :) O tej gąbeczce dużo słyszałam, ale w większości się sprawdza do nakładania podkładu. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Pharmaceris są rewelacyjne, swego czasu uzywalam ich baaardzo duzo :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty clareny ;)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam na razie żadnych kosmetyków, ale na kiedyś na pewno to się przyda :D Ta gąbeczka jest taka słodka!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kosmetyki, dobrze, że zrobiłaś taką recenzję. ♥

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki, ja najbardziej jestem zadowolona z gąbeczki do podkłóadu :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam niektórych produktów, bardzo mnie zaciekawiły :). Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam się szczerze, że dotychczas nie słyszałam nic o ich produktach
    Poklikałam, może się odwdzięczysz?


    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥ ♥KLIKNIJ TEŻ TU♥

    OdpowiedzUsuń
  16. produkty z clareny są świetne, sama je kiedyś używałam :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam tych produktów, poklikałam :)

    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post, interesujący!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń