2014/10/08

NEWSPAPER



Cześć Wam :) Miło jest tu znowu pisać ze świadomością, że znowu mogę się nie pojawić przez następny tydzień. Mam nadzieję, że za niedługo wstawię tu jakieś zdjęcia, bo do tej pory nie znalazłam na to czasu. Powiem szczerze, że nic ciekawego się nie wydarzyło w ostatnim czasie oprócz jednego incydentu, a mianowicie znalazłam się w gazecie, Mała wzmianka o mnie to już jakiś sukces, w końcu od czegoś się zaczyna. :D Przy okazji zapraszam Was do polubienia stronki na facebooku i obserwacji na instagramie, aby być na bieżąco. :)






Instagram





A takie darmowe cudeńka każdy z Was może sobie zamówić na stronie yodeyma.com


18 komentarzy:

  1. Fajnie ;D Ja jeszcze nie byłam nigdy w gazecie

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam dzisiaj awizo, żeby odebrać paczkę od tej firmy, ale jakoś nie chciało mi się iść na pocztę haha :D
    Co do artykułu to zazdroszczę :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/10/birthday.html
    Zapraszam na nowy, urodzinowy post :)
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, mogę jedynie pogratulować :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Chyba każda blogerka chciałaby się znaleźć w gazecie :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej gratuluję ! Cudowny design. Sama robiłaś ? Może mogłabyś mi pomóc ? Jeśli możesz odpisz u mnie :) http://debbyblog2.blogspot.com/2014/10/plany.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne cudenka ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Zasłużyłaś sobie, masz cudownego bloga!
    piękne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, gratuluję!
    jagodzianka2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam próbki perfum z tej firmy, póki co bardzo sobie chwalę :) Od czegoś trzeba zacząć, a to już jakiś start :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, zasłużone gratulacje! masz świetny blog ;>

    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, też miałam do BravoGirl wysłać formularz, żeby mnie pokazali :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja nic nie wypełniałam i nie wysyłałam z prośbą o pokazanie:p

      Usuń
  13. no no ciesze sie ze Cie tam pokazali :) co do perfum to mam darmowe próbki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci napisania artykułu w gazecie! :) Życzę Ci dalszych sukcesów! :) Ja również otrzymałam próbkę perfum firmy Yodeyma, tylko że o innej nazwie, mianowicie "Avec toi" :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń