2014/08/04

SHEINSIDE REVIEW

Z tego względu że mam chwilę czasu, nie zaniedbując bloga, przygotowałam kilka pomysłów na stylizacje. Jeśli chodzi o mnie - uwielbiam przeglądać tego typu rzeczy, a nóż się zainspiruję? :)


Tym razem padło na Sheinside, jest to według mnie najlepszy sklep internetowy (zagraniczny),  chociaż gdyby tak głębiej się zastanowić wszystkie te sklepy mają podobne rzeczy, mimo to Sheinside wg mnie ma najwiekszy wybór.






Najlepsze rozwiązanie na ootd dla mnie to zwykły t-shirt i luźna kurtka, najlepiej jeans. Uwielbiam wygodę.














Głównym powodem, dla którego tak bardzo podoba mi się ten sklep, jest oryginalność. Można znaleźć tam wiele ciekawych i niespotykanych ubrań, motywów, printów. Z resztą, po wejściu na ich stronę od razu będziecie wiedzieć o co mi chodzi.






PONADTO!
Startuję w konkursie na BLOG LATA 2014, który odbywa się na blogu Poland Tree. 28 sierpnia linki zgłoszonych blogów zostaną umieszczone w ankiecie, liczę na Wasze głosy (oczywiście szczere). Pozwolę sobie przypomnieć się jeszcze raz pod koniec sierpnia :)

21 komentarzy:

  1. wszystkie stylizacje są cudowne!
    również uwielbiam ten sklep :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wdg mnie sheinside i romwe <3! poklikałam :p


      juka-juku.blogspot.com

      Usuń
  2. Kliknęłam :) Link do shortów wysyła na stronę bluzki w stokrotki :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam ^^

    ZAPRASZAM SERDECZNIE NA http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zestawy , 2 najlepszy ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam :D życze pwoodzenia ;p
    świetne stylizacje :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w konkursie ;)
    Mi się najbardziej podoba ten crop top w kwiatki ;)
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne maja rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/08/raspberry-cocktail.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tego bloga, obserwuje licze na rewanż :) http://tamara-taamara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje :)
    Chyba zajrzę na ich stronkę :)
    Oczywiście ze zagłosuje ;)
    Co myślisz o wspólnej obserwacji ? :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki. Oczywiście poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie mają ładne ubrania, gorzej z jakością :/ Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, Sheinside ma naprawdę ogromny asortyment. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Ten różowy sweterek podoba mi się najbardziej. Dlaczego ma w nazwie spaghetti? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko wyklikane ;)

    Obserwuję :P
    Zapraszam do mnie :)
    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, ciągle przeglądam te strony i jest tego tak wiele, że nie potrafię niczego dla siebie wybrać... mam też drobne obawy co do zamawiania na zagranicznych stronach, ale jutrzejszy wieczór spędzę na dumaniu...


    http://itkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia?
    W twoim blogu. TAK :)

    Klikam, klikam i kocham Sheinside :)

    www.frenchie-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka w stokrotki ;* ($8.90) ♥
    I te spodenki mmm ;* ($12.67) ♥

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń